woensdag 5 november 2014

Wish Big en Weekly Deals

Eindelijk weer een creatieve uitspatting van mij, ben er een poosje uit geweest voor een kleine ingreep maar nu weer helemaal in de freubelstemming! Ik heb dit zakje gemaakt voor het nichtje van een collega, het meisje is ernstig ziek maar mag graag knutselen, dus dit zakje gaat met wat lekkers erin en een goedgevuld knutselpakket naar haar toe, om haar op te fleuren :D.
 

 
Het stempelafdrukje (een digistempel van Tiddly Inks, hoe cute?!) heb ik ingekleurd met Stampin' Up! stempelinkt en een penseeltje, was een eerste probeersel en ik vind het wel leuk geworden! Er is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk, maar al doende... ;o). De cardstockkleuren zijn Blackberry Bliss, Lost Lagoon, Mossy Meadow en Pear Pizzazz, de inktkleuren zijn Lost Lagoon, Pear Pizzazz, Baked Brown Sugar en Rich Razzleberry. Het gezichtje en de beentjes zijn gekleurd met Copic Markers. Het designpapier is All is Calm (not just for Christmas ;o)), de achtergrond gemaakt met de Polka Dot embossingfolder, de labeltjes zijn gemaakt met de labelstans van de Curvy Keepsakes Box stans en het vaantje met de Banners Framelits.
 
******************
 
En dan nu de Weekly Deals, ze zijn weer leuk!!
 

 
Leuk dat je er was, tot de volgende keer!

1 reacties:

  1. Wat een super leuk zakje ;)
    Ik hoop dat alles goed is gegaan Erica ;)

    BeantwoordenVerwijderen